fredag 29 april 2011

ett tag sen nu ! :D

hej alla !
det var ett tag sen jag blogga nu , men jag har faktiskt haft fullt upp .
jag har vart med en massa kompisar & vi har haft det jätte kul .
vad ska alla göra sista april då ?
jag ska vara med therese & en massa folk ,
om jag var ni , så skulle jag skaffa skydd på post lådorna ;p
hahah , vad busigt va ?
just nu sitter jag och äter engelsk frukost och väntar på therese -.-
hon är sååååå seeg ibland , man blir tokig !
hoppas hon är klar snart så ska vi dra ut och hitta på ngt

http://www.youtube.com/watch?v=aPPtgBMCzpI&feature=related
kan inte sluta lyssna på låten ,
JAG ÄLSKAR DEN !

nu ska jag bara kasta in några bilder på mig & therese sen ska jag gå !


okej det blir bara en då :s
ha det bra / emily

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar