onsdag 20 april 2011

hej allihop !
gud vad härligt med påsklov om en dag !
jag har ganska mycket planerat faskiskt .
Ska träffa några kompisar både gamla & nya
och så självklart ska jag vara med therese :)
I dag var jag faktiskt med henne . ingen direkt nyhet men .. iallafall så fick jag lov att gå på nto med henne och hennes kompis . Kuuuuul .. fast nee xD
men men .. jag gör det för hennes skull .
Jag & therese är gifta ( på skooj )
men om 3 dagar har vi vart gifta i 5 månader :D
Nu byter jag heelt och hållet samtalsämne ..
idag är det så här att jag faktiskt har namnsdag .
Emelie har namnsdag men jag stavar inte lika men det är ju fortfarande samma namn eller hur ?
Just nu sitter jag här och nördar den här fina låten
http://www.youtube.com/watch?v=GwMvlNLV8ZU

jag tycker den är så himla fin :'D
nu ska jag nog logga in på facebook en liten stund och se vilka roliga personer som finns att chatta med .
Men innan jag slutar så ska visa en ny bild jag nyligen har tagit

Jag tycker den är riktigt fin tagen med min enkla digital kamera avant dci236 , jättebra kamera som jag fått i födelsedagspresent .
Kanske hinner blogga imorgon efter skolan , hoppas det ! :)
Ha det bra / Emily , <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar